Wednesday, December 1, 2010

kalau ianya indah... JANGAN BIARKAN IA PERGI!


Kadang2.. kte cube menjauh.. mengelak dari melakukan sesuatu yang tak patut kite lakukan.. Semakin memaksa semakin terseksa. Semakin mencuba semakin tak terdaya. Apakan daya.. kite manusia lemah. Kadang2 kte pun takfaham mengapa dan bagaimana kite boleh melakukannya. Semakin kita berjalan laju meninggalkan die.. Semakin dekat die berlari mendapatkan kita. ITULAH PERASAAN CINTA agaknyela... Cik Fatin pun confius nak cakap tentang CINTA. Sape kita nak ckp tentang CINTA? SUSAH! kalah soalan add math. SAKIT KEPALA AKUH PK!

Pernah menjauh, tapi rindu itu membara2. Ok, kite menangis seketika melupakan si dia. Pernah ku cuba beralah. NO! I CAN'T DO THIS! tp seakan2 hati ini  takkuat. ditambah pula si die yang sentiasa ada di depan mata. Kala hati terasa patut membenci. Ia adalah 1 perasaan yang menyakitkan. Macam biase la.. remove frenlist, delete no tel, block sume.. TAPI HATI RINDU! owh.. taksuke ade rase rindu.. tp tak dpt.. Kamus dewan edisi 4 mencatatkan definisi RINDU iaitu SANGAT MENGINGINKAN SESUATU (kalau taksilap). YE CIK FATIN RINDU DAN SANGAT INGINKAN KAMU! fuh, tapi rindu yang tertahan2.. sakit.... T_T

CINTA? definisi die SANGAT SAYANG AKAN SESUATU. ni kalau tak silapla.dlu2 ade buat forum tentang cinta. so tu la maksud die merujuk kamus dewan. YE! CIK FATIN CINTA KAMU. mmmm, ape yang penting, cik fatin tkmahu digelarkan sebagai perampas. Jadi kite biarkan ianya berjalan dengan sendiri. Dalam hati kate JANGAN PK.. tp selalu terpk.. lalu air mata mengalir lagi dan lagi. kalau orang tengok cik fatin nangis MALULAH!  HAIYO HATI.. SUSAHNYE... MACAM LAGU HATI AAR TU.tapi akhirnya kami tetap bersama. tak sia-sia beralah dan bersabar. Harap sangat jodoh kami panjang hingga ke anak cucu..hingga ke akhir hayat. AMIN.

CIk Fatin berharap CINTA INI KEKAL dan takmo ianye pergi... sebab berpeganglah kata-kata ini.. KALAU IANYA INDAH.. JANGAN BIARKAN IA PERGI. Jalan mendapatkannya kite buatlah ape yang termampu selagi terdaya dan elakkan dari melakukan kesalahan yang dahsyat! Cintalah ia sebagai kekasih, sahabat, keluarga, ilmu, guru, tempat ketawa, tempat menumbuk, memukul dan mencubit, tempat nk picit2, bantal tido (tu pun kalau terlelap,haha), tmpat nk sengih sorang2 and pape je la. BANKER? OIT, TU BUKAN SPESIS CIK FATIN!

Akhir kata... KALAU IANYA INDAH, JANGAN BIARKAN IA PERGI.
 I LOVE YOU, CHEGU ABBAS. ^_^ ops.... baby, i rindu u berkati2.. banyak sangat ni.. T_T

2 comments:

  1. hahah.. time jiwang..nk wat lagu mana... mcm ni je la..hahah

    ReplyDelete

Thanks ur comment... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...