Thursday, June 2, 2011

Cantikkah kamu?

Korang rasa korang cantik tak??? Cuba jawab dengan jujur.. KORANG CANTIK KE TIDAK???? KORANG NI CANTIK ATAU TIDAK???!!!! 


Jawapannya adalah... TEPUK DADA NILAI SENDIRI


Bagi cik fatin, cik fatin adalah seorang insan yang cantik. Biarlah rendah ke.. gelap ke.. cik fatin tetap cantik. Korang ada??? Korang ada kulit gelap macam cik fatin, muka macam mamak, mata besar, bibir tebal, kening tebal... apa lagi tah.. KORANG ADA? TAKDA KAN? mmm, sebenarnya KORANG SEMUA CANTIK DAN MENGANCAM! tu la yang tersurat lagi tersirat. 


Siapa kita untuk mempertikaikan ciptaan ALLAH? Siapa kita untuk mengatakan ciptaan ALLAH itu tidak cantik? Siapa kita untuk mengatakan kita tidak cantik, sedangkan kita dicipta oleh ALLAH? 


Tips dari cik fatin, kalau ada orang kata korang takcantik, korang buat dono je la.. mungkin ada sedikit kata-kata mereka itu untuk menjadi petunjuk kepada korang bagaimana menjadi cantik.. tapi jangan la amik semua. Takut kata-kata mereka akan merosakkan korang dengan membuatkan korang tidak yakin dengan kecantikan diri sendiri. SOooo AMIK SIKIT2 JE LA KATA2 BURUK ORANG ITU UNTUK DIJADIKAN PENAMBAHBAIKAN DALAM DIRI.


Apa yang penting, bagaimanapun keadaan korang, KORANG ADALAH CANTIK. Tambahkan kecantikan korang dengan akhlak, peribadi, ilmu, amal dan pegangan agama yang kukuh. Nescaya kita akan bertambah2 cantik. Selamat Mencantikan Diri ya kawan-kawan!


KAMI CANTIK!

4 comments:

Thanks ur comment... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...